بسمه تعالی

قرارداد بین شرکت بازاریابان ایرانیان زمین BIZ با بازاریابان

1. موضوع قرارداد

انجام تبلیغات حرفه ای و ارائه خدمات مشاوره برای شرکتBIZ به منظور معرفی و شناساندن محصولات شرکت و بازاریابی و جذب افراد علاقه مند به منظور ارتقاء فروش و سوددهی شرکت.

2.  مدت قرارداد

از تاریخ امضاء به مدت یکسال می باشد.

3.  مبلغ قرارداد

شرکت متعهد می شود که بر اساس فروش شخصی بازاریاب و نیز مجموعه وی ( طبق طرح تجاری شرکت ) به بازاریاب پورسانت پرداخت نماید. حداکثر تا پایان پنج روز اول کاری در هر ماه شمسی شرکت می بایست با بازاریاب در خصوص ماه قبل تسویه کامل انجام دهد. پورسانت ها به حساب بانکی بازاریاب ( بیز کارت ) واریز میگردد.

4.  حقوق و تعهدات شرکت

1-4- شرکت متعهد می شود که به طور منظم بازاریاب را در جریان اطلاعات ضروری در مورد تغییرات کمی و کیفی محصولات شرکت قراردهد.

2-4- این نمایندگی بازاریابی شبکه ای غیر انحصاری بوده و شرکت این حق را برای خود قائل است که قرادادی مشابه با دیگر افراد حقیقی یا حقوقی امضاء نماید.

3-4- این قرارداد هیچ گونه تعهد استخدامی برای شرکت ایجاد نمی کند و از شمول قانون کار و بیمه خارج است.

4-4- شرکت نباید بازاریاب را ملزم به فعالیت و کارکردن در زمان یا مکان خاصی نماید.

5.  تعهدات بازاریاب

1-5- بازاریاب موظف است که کلیه مقررات وزارت " صنعت ، معدن و تجارت " را در خصوص بازاریابی شبکه ای رعایت نماید. مقررات شرکت و قوانین مرتبط دیگر نیز برای بازاریاب الزام آور می باشد. در صورت هرگونه تغییر در این مقررات ، بازاریاب باید خود را با این تغییرات همگام سازد.

2-5- بازاریاب متعهد می شود که همة اطلاعات و اسناد فراهم شده توسط شرکت را اکیداً محرمانه تلقی کند و از آنها در راستای منافع خودش یا شخص ثالث استفاده نکند.

 

3-5- بازاریاب متعهد می شود که در برنامه های آموزشی و توضیحی ارائه شده توسط شرکت اعم از سمینارها و دوره های آموزشی با هدف به روز رسانی اطلاعات و آشنایی نسبت به شرکت و محصولات آن و نحوة کسب و کار ، شرکت کند.

4-5- بازاریاب حق ندارد در هیچ شرکت بازاریابی شبکه ای دیگر تحت هر عنوان جایگاه ثبت نموده و یا فعالیت نماید.

5-5- مالیات بر درآمد این قرارداد به عهده بازاریاب است که طبق قانون توسط شرکت از حق الزحمه وی کسر می گردد و به مراجع ذی ربط پرداخت می شود.

6-5- بازاریاب نباید به بازاریابی محصولاتی که مورد تائید شرکت نمی باشد یا بازاریابی به شیوه ای که مورد تائید شرکت نیست ، مبادرت نماید.

7-5- بازاریاب اجازه ندارد متقاضی بازاریاب دیگر را جذب کند.

8-5- بازاریاب نباید ادعا کند که در استخدام شرکت است. به هنگام معرفی فرصت های شغلی شرکت ، باید تاکید کند که پیشنهاد این کار ، پیشنهاد راه اندازی یک تجارت مستقل است ، نه پیشنهاد استخدام. به علاوه ، بازاریاب به هیچ وجه اختیار ندارد مسئولیتی را از طرف شرکت بر عهده کسی بگذارد یا کسی را مقید به انجام وظیفه ای از طرف شرکت کند.

9-5- بازاریاب نمی تواند به جای بازاریاب دیگری سفارش بدهد مگر با تائید کتبی آن بازاریاب.

10-5- بازاریاب باید اعضای زیر مجموعه خود را آموزش بدهد مگر با تائید کتبی آن بازاریاب.

11-5- بازاریاب بدون داشتن مجوز کتبی از شرکت نمی تواند از ابزارهای تبلیغاتی نظیر اینترنت ، پیام کوتاه و یا هر وسیله ای غیر از تبلیغات کلامی استفاده نماید.

12-5- تحت هیچ شرایطی بازاریاب حق بسته بندی مجدد و هر گونه تغییر در بسته بندی یا بر چسب های محصولات را ندارد.

13-5- بازاریاب اختیار اهدا ، فروش ، واگذاری یا انتقال امتیاز توزیع کنندگی خود را به دیگران ندارد مگر با مجوز کتبی از شرکت و بازاریابان مستقیم زیر مجموعه خود.

14-5- هیچ بازاریابی نباید محصولات شرکت را از طریق حراج اینترنتی عرضه نموده و به فروش رساند. فروش به غیر از مصرف کننده نهایی ممنوع می باشد. هیچ یک از منابع منتشره شرکت ( جزوات آموزشی ، بورشور ، خبرنامه ، کاتالوگ و ... ) نباید توسط بازاریاب فروخته شود.

15-5- ارسال هرزنامه اینترنتی ( ارسال ایمیل به کسانی که مایل به دریافت نیستند ) کاملا ً غیر مجاز است.

16-5- یک بازاریاب قبل از توضیح محصول به مصرف کنندة احتمالی می بایست کارت عضویت خود که حاوی کد ملی ، کد واحد و کد شرکت است ، ارائه دهد. توضیح محصول نباید بدون رضایت مصرف کننده احتمالی صورت پذیرد. بازاریاب در خرید محصول توسط مصرف کننده احتمالی نباید اصرار ورزد و هر جا مصرف کنندة احتمالی درخواست کرد، باید به معارفه محصول پایان دهد.

 

17-5- یک بازاریاب در صورت فروش حداقل 70% از محصولاتی که از شرکت به صورت عمده خریداری کرده است ، قادر به گذاشتن سفارش مجدد می باشد.

6 - فعالیت در شرکت BIZ کاملاً رایگان بوده و بازاریاب اجازه ندارد برای جذب افراد جدید آنها را مجبور به خرید کالا نماید.

1-6- بازاریاب شخصاً وظیفه جلب رضایت خانواده خود را در جهت کار در این شرکت دارد در غیر اینصورت این شرکت هیچ مسئولیتی را در جهت نارضایتی والدین و اعتراض آنها به عهده نمی گیرد.

2-6- بازاریاب وظیفه دارد که قیمت کالاها را بر اساس سایت رسمی شرکت اعلام نماید و همیشه در جهت کسب اطلاعات جدید کوشا باشد.

3-6- در صورت انجام هرگونه تخلف و عدم رعایت مقررات و دستورالعمل های کمیته نظارت بر بازاریابی شبکه ای و این قرارداد ، بازاریاب، خود شخصاً مسئول بوده و باید جوابگوی شرکت و مراجع ذیصلاح باشد و شرکت اجازه دارد در صورت مشاهده هر گونه تخلف قرارداد را به صورت یکطرفه فسخ نماید.

4-6-  فعالیت افراد زیر 18 سال در شرکت ممنوع می باشد.

5-6- طبق دستورالعمل کمیته نظارت بر بازاریابی شبکه ای ، کلیه پورسانت ها تا زمان حضور و حمایت مستمر و اشتغال فعال بازاریاب به امر بازاریابی پرداخت می شود ، در صورت عدم حضور فرد بازاریاب جایگاه او به حالت تعلیق درخواهد آمد و دسترسی بازاریاب به دفتر کاری سایبری امکان پذیر نخواهد بود.

6-6- بازاریاب باید بدون در نظر گرفتن سطح موفقیت خود در این تجارت همیشه فعال بوده و آموزش و اطلاعات صحیح را به سازمان فروش انتقال دهند و از آنها حمایت کنند.

7-6- بازاریاب متعهد می شود که مشتریان کالاهای شرکت را مجبور به عضویت در شرکت و خرید اجباری ننماید.

8-6- بازاریاب اجازه ندارد که کالاهای این شرکت را به بازاریاب دیگر بفروشد.

9-6- بازاریاب حق گرفتن مکانی تحت عنوان دفتر آموزشی یا هر عنوان دیگر را ندارد.

10-6- در صورت مشاهده دفتر توسط بازاریاب ، و یا فعالیت در غیر دفاتر رسمی شرکت مسئولیت این تخلف به عهده بازاریاب بوده و شرکت BIZ مختار است از شخص خاطی در مراجع قانونی شکایت نماید.

11-6- بازاریاب حق تشکیل جلسات را در خارج از دفاتر و شعبه های رسمی شرکت ندارد.

12-6- بازاریاب باید از هر گونه ادعا و وعده هایی که منجر به گمراهی مصرف کننده یا زیرمجموعه گردد ، مانند : مقایسه گمراه کننده کالاها ، فرصت درآمدی دیگر شرکت ها و ... اجتناب نماید.

13-6- بازاریاب اجازه فروش امانی کالا را به هیچ عنوان ندارد.

14-6- بازاریاب اجازه دریافت دستی وجه از مشتری را نداشته و بایستی کلیه وجوه به حساب رسمی شرکت واریز گردد.

15-6- به بازاریابانی که در دوره های آموزشی شرکت BIZ حاضر شده و دوره ها را به اتمام رسانند ، گواهینامه پایان دوره اعطاء خواهد گردید.

16-6- بازاریاب وظیفه داشته که به کلیه قوانین ، مقررات و دستور العمل های کمیته نظارت بر بازاریابی شبکه ای و مفاد مندرج در این قرارداد پایبند بوده و آنها را مراعات نماید ، مسئولیت تخطی از هر کدام از موارد مذکور به عهده شخص بازاریاب بوده  و شرکت BIZ هیچ مسئولیتی را از این بابت متوجه خود نمی داند.

7.  فسخ قرارداد

هر یک از طرفین قرارداد می توانند در شصت روز اول پس از امضاء قرارداد آن را فسخ نمایند. پس از انقضای این مدت می بایست پانزده روز قبل از فسخ قرارداد این موضوع به صورت کتبی به طرف دیگر اطلاع رسانی شود.

8.  حل اختلاف

در صورت بروز اختلاف بین طرفین و عدم حصول سازش ، کمیته نظارت واجد صلاحیت رسیدگی به اختلاف می باشد. رای کمیته در این خصوص قطعی می باشد.

این قرارداد در دو نسخه ( با اعتبار واحد ) بین نماینده شرکت BIZ و بازاریاب تنظیم گردیده است.

 

 

مشخصات نماینده شرکت :

نام و نام خانوادگی : .......................................................................     مسئولیت در شرکت : ......................................................

آدرس ( نمایندگی ) شرکت و تلفن ثابت : ...................................................................................................................................

مشخصات بازاریاب :

نام و نام خانوادگی : ................................ نام پدر : ............................. شماره شناسنامه : ........................ کد ملی : ..........................

کد پستی : .............................. شماره کارت بانکی  BIZ: ..........................................  شماره پرسنلی کارت BIZ : ....................

آدرس محل سکونت و تلفن ثابت : .....................................................................................................................................................

 

 

مهر و امضاء شرکت                               امضاء و اثر انگشت بازاریاب

 



Scroll
فعالیت شرکت بازاریابان ایرانیان زمین بصورت یک شخصیت حقوقی مستقل ، مطابق با آیین نامه ماده 87 قانون نظام صنفی دارای پروانه کسب بازاریابی شبکه ای است و شرکت بازاریابان ایرانیان زمین هیچگونه وابستگی به ارگانها و نهاد های دولتی ، غیر دولتی و امنیتی ندارد .
بالاترين فروش شخصي ماه گذشته
1. آقاي محمد رضا ناصری با نام کاربری yalesistan
2. آقاي شیروان کریمی با نام کاربری shiravan50
3. خانم سروی جوکار با نام کاربری sarvi95
4. آقاي عباس تاج خراسانی با نام کاربری tak1331
5. آقاي ناصر جلالی با نام کاربری acenaser123

بالاترين فروش شخصي ماه جاري(آنلاين)
1. آقاي محمد مهدي مهاجري با نام کاربری majmohajeri
2. آقاي امیرحسین حقیقی با نام کاربری eagleamirr
3. آقاي مهدی هدایت نیا با نام کاربری emperorhnm
4. خانم بهار توانگري با نام کاربری Bahar0610
5. آقاي مهدی عالیشاه با نام کاربری aceme19
ارتباط مستقيم با دفتر مرکزي
شــــمــاره پـــــيــــــامـــــــک مـــــا:۳۰۰۰۷۹۵۷۹۵۹۴۳۴
پــســـت الـــکــــتــرونـــيــــکــي : info@bizmlm.ir
بــــــازرســـــــــــي اصــــــنـــــــــاف : ۲۶۴۲۱۲۸۹-۲۶۴۲۱۱۹۶
پــــــــشـــــتـــيـبــــاني بـــــــــــــــيز : ۴۳۰۷۲ (۰۲۱)
ربــات هوشمند در تلگرام : bizmlmir_bot
کاتالوگ برندها و شرکتهاي همکار
بیز
کجال بیز
ساعت تراست بیز
دکتر بین بیز
ساعت اکتیو بیز
عطرینه بیز
لاریکیت
ایزیول بیز
بیز
بیک بیز
ویبو بیز
آمار بازديد کنندگان سايت ما
بازديـد امروز صفحات سايت : ۵۷۲۷۹
بازديـد ديروز صفحات سايت : ۷۸۷۱۱۳
بازديـد صفحات هـــفت روزه : ۴۳۳۲۷۸۲
بازديـد صفحات ايــــــن مـــاه : ۱۲۱۰۰۵۴۳

همراه با ما در شبکه هاي اجتماعي
فیسبوک بیز تویتر بیز گوگل+ بیز اینستا گرام بیز یوتیوب بیز ایندلیشز بیز آراس اس بیز