logo

کلیه حقوق مادی و معنوی اطلاعات این سایت برای شرکت بازاریابان ایرانیان زمین محفوظ می باشد

بازاریابی شبکه ای بیز بدانید که چرا باید موفق شوید و تا چه زمانی برای رسیدن به آن فرصت دارید

بدانید که چرا باید موفق شوید و تا چه زمانی برای رسیدن به آن فرصت دارید


 

 

بازاریاب های موفق همگی یک مشخصه مشترک دارند:
اشتیاقی سوزان برای موفق بودن.

 

نژاد، جنسیت، تحصیلات، ظاهر، مکان و موقعیت مالی هیچ اهمیتی ندارد.

صرفنظر از دیگر تمایزات، همان مشخصه مشترک "یک چرا قوی و مستدل"به همه آنها اجازه می دهد تا به هر قیمت شده به موفقیت دست یابند.

 

 

آنها با این حس اصیل به جلو پیش می روند که "شکست یک گزینه نیست ".

هر کسی برای جستجوی موفقیت دلیل خاص خود را دارد ، شما باید این دلیل را برای خودتان مشخص کرده و هر روز آن را برای خود تکرار کنید.

فراموش نکنید که این کسب و کار چیزی شبیه ماراتن است، نه فوتبال.

بعنوان یک اسپانسر، ارزشمندترین نقشی که می توانید ایفا کنید کمک کردن به اعضای تیم­تان است تا در عوض انگیزه های آنها را شناخته و "چرا"ی آنها را کشف کنید.

 

دانستن "چرا"ی آنها نه تنها اهمیت بسیاری دارد، بلکه وقتی کسب و کار درست پیش نمی رود می تواند از آن کمک کرده و به کارمندان خود یادآور شوید که چرا باید در چنین شرایطی بیشتر تلاش کنند.

 

در اینجا چند سئوال مطرح می کنیم که می توانید برای شروع کار و شناسایی "چرا"ی بازاریابِ جدید خود بپرسید. شما می توانید این سئوال ها را از خودتان هم بپرسید:

 

با درآمد اضافی­ای که بدست بیاوری چکار خواهی کرد؟

آیا دوست داری رهبر یک سازمان موفق باشی؟

در خانواده ات دوست داری به چه کسی کمک کنی؟

دوست داری برای خیریه ها و جامعه ات چکار کنی؟

استقلال مالی و زمان آزاد برای تو و خانواده ات چه مزایایی دارد؟

 

وقتی متوجه شدید که چرا در حال انجام این کسب و کار هستید و می خواهید برای خودتان و خانواده تان چکار کنید، بهتر است همه پاسخ ها را در یک دفترچه یادداشت بنویسید.

هر بار که از دیگر حواس­تان استفاده می کنید در یادگیری هم تقویت خواهید شد: درباره آن فکر کن، درباره آن حرف بزن، آن را بنویس، و در نهایت آن را آموزش بده.

این گام ها شما را به سمت کسب اهداف مطلوب­تان سوق می دهند و باعث می شوند همواره در طول مسیر اعتقاد راسخ داشته باشید که به همه آنها دست خواهید یافت.

 

 

 

کسب موفقیت در این کسب و کار 10 درصد "چگونه" و 90 درصد "چرا" است.

 

 

 

 

تعیین اهداف و جدول زمانیِ دستیابی به آنها

 

حالا که فهمیدید چرا می خواهید موفق شوید، وقت آن است که اهداف خود را یادداشت کرده و برای رسیدن به آنها یک جدول زمانی آماده کنید.

 

 

دو نوع هدف وجود دارند:

 

 

1. شخصی:


زمان آزاد بیشتر، کمک به اعضای خانواده، کمک به خیریه ها یا کلیسا، تعطیلات بیشتر، و غیره.

 

 

 

2. کسب و کار:


استقلال مالی، رتبه بالاتر در برنامه پاداش یا یک سطح درآمدی مشخص.

 

 

همه اهداف، چه شخصی و چه مربوط به کسب و کار، دارای ویژگی های مشترک زیر هستند:

اهداف مهلت زمانی دارند

اهداف مشخص هستند، و این یعنی قابل ارزیابی هستند

اهداف به صورت کتبی یادداشت شده اند

اهداف در راستای تحقق یک برنامه گام به گام دارند

 

جدای از این مشخصه های کاربردی، همه اهداف کارآمد یک مشخصه عمیق تر و مهمتر هم دارند: شما چنان این هدف را می خواهید که حاضرید خود را برای آن قربانی کنید— و دست کشیدن از آن تنها چیزی است که به فکرتان خطور نمی کند!

 

خصیصه مشترک میان بازاریاب های موفق خاطرتان هست: همان اشتیاق آتشین برای موفق بودن.

"چرا"ی شما همان چیزی است که شما را برای رسیدن به اهدافتان کمک می کند، پس هر کاری که لازم است انجام دهید. این دقیقا همان چیزی است که به شما کمک می کند صبح ها زود بیدار شوید و شب ها دیر به تختخواب بروید.

 

 

اهداف تمرکز شما را حفظ می کنند

 

چرا"ی شما یک تصویر بلندمدت است؛ اهداف مشخص به حفظ تمرکز شما روی گام های بعدی کمک می کنند.

اولین هدف من در حرفه بازاریابی شبکه رساندن حقوق کار نیمه وقت به اندازه حقوق شغلِ تمام وقتم بود. (به عبارت دیگر، می خواستم رئیسم را اخراج کنم!)

درحالیکه مطابق با جدول زمانی اصلی­ام باید در عرض 6 ماه به این هدف می رسیدم، تحقق آن 10 ماه طول کشید اما بالاخره آن را بدست آوردم.

هر روز روی کاری که باید انجام می دادم متمرکز بودم؛ هیچ چیز نمی توانست سر راه من قرار گیرد. همیشه در ذهنم بارها و بارها این مکالمه را داشتم که بالاخره از این شغل تمام وقت بیرون می آیم. یعنی این هدف را در ذهن خودم تصویرسازی می کردم.

 

هدف بعدی من رسیدن به بالاترین سطح درآمد در آن شرکت بود.

جدول زمانی من برای اینکار دو سال را نشان می دهد. این مسیر به پشتکار نیاز داشت و با پستی و بلندی های بسیاری همراه بود و تقریبا 50% طولانی تر از آنچه پیش بینی کرده بودم طول کشید.

اما تنها کمی بعد از سه سال، به همان موقعیتی که می خواستم رسیدم.

 

به این خاطر توانستم به اهداف دست پیدا کنم که یک اشتیاق آتشین برای ارتقاء به رتبه اول در گردهمایی ملی­مان داشتم.

آنچنان شیفته این رتبه بودم که مدت ها قبل از رسیدن به آن می توانستم خودم را در آن موقعیت تصور کنم. حتی برای روزی که قرار بود روی سِن بروم یک آهنگ انتخاب کرده بودم.

در طول آن سه سال چندین بار پیش آمد که دیگر خسته شده بودم و می خواستم دست از کار بکشم...اما یک چرا قوی داشتم. دست کشیدن یک انتخاب نبود.

 

 

اما همه اینها هم کافی نخواهند بود. من برای رسیدن به هدفم یک دلیل دیگر هم داشتم: من یک برنامه گام به گام داشتم که همیشه کارهایم را در آن یادداشت کرده و هر روز آن را چک می کردم.

 

 

 

منبع :سایت Networking Mag

 

ترجمه و ویراست توسط گروه آموزشی بـــــیز مــــگ

 

 

 

 

 


 
 
۶
0

تهیه شده توسط گروه آموزشی بیز مگ



نظرات در رابطه با : بدانید که چرا باید موفق شوید و تا چه زمانی برای رسیدن به آن فرصت دارید


mohammad
نظر خود را در تاریخ ۱۲:۱۱:۲۴ ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ ارسال کرده

تازماتی که به اون هدفی که میخواهیم برسیم

میلاد
نظر خود را در تاریخ ۱۲:۴۱:۱۳ ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ ارسال کرده

موفقیت ارزش همه سختی ها رو داره

نظرتان را برای ما بنویسید....
انصراف
ارسال دیدگاه و نظر شما
Scroll
فعالیت شرکت بازاریابان ایرانیان زمین بصورت یک شخصیت حقوقی مستقل ، مطابق با آیین نامه ماده 87 قانون نظام صنفی دارای پروانه کسب بازاریابی شبکه ای است و شرکت بازاریابان ایرانیان زمین هیچگونه وابستگی به ارگانها و نهاد های دولتی ، غیر دولتی و امنیتی ندارد .
بالاترين فروش شخصي ماه گذشته

بالاترين فروش شخصي ماه جاري(آنلاين)
همراه با ما در شبکه هاي اجتماعي
فیسبوک بیز تویتر بیز گوگل+ بیز اینستا گرام بیز یوتیوب بیز ایندلیشز بیز آراس اس بیز