02143072

شرکت بازاریابان ایرانیان زمین

همیشه یک گام جلوتر
بازاریابی شبکه ای  /  شش ویژگی بهترین راهبران در کسب و کار

راهبران کسب و کار و کارآفرینان این توانایی را دارند که در عرصه های مختلف جهان را بهبود چشمگیری ببخشند.

نه تنها می توانند احتیاجات اقتصادی را برطرف کرده و مشتریان را خوشحال کنند، بلکه می توانند کمک کنند اعضای تیم شان به پتانسیلهای کامل خود برسند.

 

 

اگر دوست دارید تغییری در این زمینه ایجاد کنید، ممکن است کارآفرین بزرگی شوید.

 

 

برای اینکه بدانید آیا کارآفرینی مناسب شماست، ببینید که آیا این ویژگیهای راهبران کسب و کار را دارید.

 

  1. به موقعیت شغلی خود علاقه مند باشید.

 

یکی از مهمترین مولفه های کارآفرینی موفق، دوست داشتن آنچه انجام می دهید است.

این تنها به معنی علاقه به انجام کسب و کار نیست بلکه علاقه به رشته ویژه خودتان هم می باشد.

دوست داشتن کارتان، نه تنها انجام وظایف روزانه را برایتان آسانتر می کند، بلکه می تواند کاری می کند که آن فعالیت ها اصلا وظیفه به نظر نرسند.

احتمالا اوقات فراغت خود را صرف بهتر کردن مهارتهایتان یا فکر کردن درباره راههای جلب مشتری بیشتر خواهید کرد.

همچنین کسانی که کار خود را دوست دارند، به احتمال بیشتر با شکست به طور سازنده برخورد می کنند، می آموزند چگونه

بهتر عمل کنند به جای اینکه مایوس شوند.

 

۲-هوشیار و فعال باشید.

 

 

کارآفرینان موثر تمام لحظات شان را صرف فعالیتهای پربار می کنند.

آنها مرتبا به دنبال فرصتهایی برای پیشبرد کسب و کارشان هستند و زمانی که فرصتی پیدا کنند قاطعانه عمل می کنند.

فعالیت مداوم به معنی تصمیم گیری بدون تفکر نیست. هر چه باشد، تفکر دقیق اقدامی لازم در کسب و کار است.به معنی پر بار و مفید ماندن در همه مواقع است به طوری که هر چه انجام می دهید به اهداف تان کمک می کند.

 

۳-طرح ریزی برای رسیدن به درجات عالی.

 

 

کارآفرینان موفق مرتباً اهداف کسب و کار خود را تعریف می کنند و نقشه های جامعی برای رسیدن به آنها در سر می پرورانند.

این امر به آنها اجازه می دهد که فعالیتهای خود را به سَمتِ نتیجه ای مثبت و پیوسته برای شرکت متمرکز کنند.

علاقه شدید به برنامه ریزی به این معنی است که شما همیشه درک واضحی از اینکه در مرحله بعد چه کنید، خواهید داشت و بهتر می توانید تصمیمات فردی را بر اساس چگونگی قرار گرفتن در استراتژی بلند مدت تان ارزیابی کنید.

 

۴-روی انعطاف تمرکز کنید.

 

 

همانگونه که برنامه ریزی مهم است، تعهد به دیدگاه یا استراتژی بلند مدت نباید به قیمت انعطاف پذیری تمام شود.

دیر یا زود چیزی اتفاق می افتد که انتظار آن را نداشته اید و مجبورید بدون شک و تردید نسبت به آن واکنش داشته باشید.

یک کارآفرین موفق قادر است برنامه های خود را هنگامی که ناکارآمدی شان اثبات می شود، تغییر دهد و به سرعت تغییرات لازم برای مواجهه با هر وضعیت جدیدی را ایجاد کند.

 

۵-راست بگویید.

 

 

صداقت تنها یک صفت اخلاقی مثبت نیست. صداقت همچنین لازمه ای کاربردی در دنیای تجارت است.

همه بازاریابان، راهبران، مشتریان و ناظران باید بدانند که می توانند به شما اعتماد کنند.

اگر آنها بدانند که شما خود را بد جلوه می دهید، از همکاری با شما خودداری می کنند و کسب و کار شما محکوم به شکست است.

بنابراین شما باید در صداقت و کمال شهرت داشته باشید و غیر از صداقت واقعی هیچ راه مطمئن دیگری برای حفظ آن شهرت نیست.

 

۶-احساسات را بشناسید.

 

 

هوش هیجانی جزء لاینفک دنیای تجارت است.

احساسات شما خیلی راحت می توانند سر راه تصمیم گیری تان قرار گیرند و باعث شوند انتخابی نادرست را مثبت ببینید و یا انتخابی درست را نادیده بگیرید.

همچنین مهم است که نسبت به احساسات اعضای تیم تان حساس باشید و بدانید که چگونه تصمیمات شما بر آنها تاثیر می گذارد و برای شاد و سلامت نگهداشتن آنها تلاش کنید.


 

>>>>>>>>> اينفوگرافيک

 


 

منبع : briantracy.com

 

ترجمه و ويراست توسط گروه آموزشي بـــــيز مــــگ

 

پادکست بیز مگ
اینفو گرافیک بیز مگ
فیلم های آموزشی بیزمگ
تازه ترینهای بیز مگ
نظرات کـاربران
لیلا چاه تل
00:11:54 1398/09/02

عالی بود ولی کاش امکان دانلود هم داشته باشه

5.0
جعفر صالحی
10:19:54 1398/08/29

با سلام با مطالعه خصوصیات راهبران موفق طبق تجریه خودم در 3 سال فعالبت در شرکت معظم بیز و35 سال فعالیت در بازار سنتی باید عرض کنم اطرافیان خود را باید دوست داشته باشیم وحس خوبی باید به انها داشته باشیم

5.0
افزودن نظر جدید
امتیاز
نظرات خود را بادیگران در رابطه با این موضوع به اشتراک بگذارید راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.