02143072

شرکت بازاریابان ایرانیان زمین

همیشه یک گام جلوتر
موفقیت  /  شناخت محرک های انگیزشی و تاثیر آنها بر موفقیت

همه ما با فاکتورهای مختلف انگیزه می گیریم.

 

 

 بعضی از مردم با پول انگیزه می گیرند، و بعضی دیگر اگر احساس کنند ارزشمند هستند. شما انرژی درونتان را از هر چه بگیرید و درباره هدفتان هر احساسی داشته باشید همه آنها با هم دیدگاه شما نسبت به کسب و کارتان را مشخص کرده، و در نهایت موفقیت شما را تسریع یا تخریب می کنند.

شاید در نهایت منبع انگیزه تان اهمیت چندانی نداشته باشد، اما شناخت رابطه شما با آن حائزاهمیت است. در پایین به مزایای شناخت محرک های انگیزشی تان و تاثیر مثبت آنها روی موفقیت تان می پردازیم.

1. اخلاقیات کاری را تقویت کنید

 

 

حتی اگر یک مربی برای شما شبانه روز درباره کارهایی مهمی صحبت کند که باید برای رسیدن به موفقیت انجام دهید تا زمانی که خودتان متوجه این قضییه نشوید هیچ فایده ای ندارد. شناخت محرک اصلی و پایه کارهایی که انجام می دهید به شما اجازه می دهد تا برای رسیدن به اهدافتان پشتکار به خرج داده و سختکوش باشید.

اگر در تلاش هستید که کارآیی تان را بهینه سازی کنید اول از همه عاداتی را در پیش بگیرید که انگیزه درونی تان را به شما یادآور می شوند. این تمرین ها می توانند به شکل شعار رسالت روی میز کارتان، یک تخته سیاه که انگیزه هایتان را روی آنها نوشته اید یا حتی یک جمله باشد که هر روز آن را تکرار می کنید. با تکرار دلایل اصلی کارهایتان احتمال شانه خالی کردن از مسئولیت های مهم کاهش پیدا می کند.

2. به حفظ انرژی جنبشی تان کمک کنید

 

 

اگر شروع دشوارترین نقطه در مسیر موفقیت باشد، دنبال کردن آن و حفظ سرعت مناسب برای رسیدن به مقصد دومین بعد از آن در رتبه دوم قرار دارد.

اگر بهتر بدانید چه چیزی شما را به سمت کسب موفقیت هدایت می کند اگر در راه به یک مانع برخوردید خوب می دانید که چطور باید دوباره به مسیرتان ادامه دهید. اگر در باورهای اولیه تان و میل به اجرای نهایت توانایی تان محکم و استوار باشید در مواقعی که انرژی و انگیزه کمتری دارید راحت تر می توانید منبع انرژی تان را دوباره پُر کنید. در فراز و نشیب حرفه فروش و بازاریابی توانایی یک قدم به عقب گذاشتن در یک مبارزه سخت همان وجه تمیز میان موفقیت و شکست را مشخص می کند.

3. پشتیبانی و حمایت دیگران را بپذیرید

 

 

لازم نیست که انگیزه کاملا درونی یا بیرونی باشد. اگر دیگران (راهبرها یا هم تیمی ها) شناخت بهتری از فاکتور انگیزه شما داشته باشند فرصت خوبی برای انرژی دادن به شما و کمک به دستیابی به اهدافتان خواهند داشت.

تنها راه اینکه دیگران هم فاکتورهای انگیزشی شما را بشناسند این است که شما هم کاملا از آنها آگاه باشید، و در صورت نیاز بخوبی درباره آنها صحبت کنید. اگر تابحال اینکار را انجام نداده اید حتمالا در جلسات تیمی درباره آن صحبت کنید. وقتی به دیگران اجازه دهید بدانند چه چیزی برای موفقیت به شما انگیزه می دهد می توانند به اشکال مختلف به شما کمک کنند.

آشنایی با ریشه انگیزه ها یک کلید مهم برای تحقق موفقیت نهایی است. اگر بدانید چه چیزی در این ایجاد انگیزه برای شما موثر است می توانید رئحیه کاری تان بالاتر ببرید، باتری هایتان را شارژ کنید، و به دیگران اجازه دهید شما را به سمت اهدافتان هدایت کنند.


 

>>>>>>>>> اينفوگرافيک

 


 

منبع : sandler.com

 

ترجمه و ويراست توسط گروه آموزشي بـــــيز مــــگ

 

پادکست بیز مگ
اینفو گرافیک بیز مگ
فیلم های آموزشی بیزمگ
تازه ترینهای بیز مگ
نظرات کـاربران
افزودن نظر جدید
امتیاز
نظرات خود را بادیگران در رابطه با این موضوع به اشتراک بگذارید راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.