۴۳۰۷۲ ۰۲۱

شرکت بازاریابان ایرانیان زمین ، بیز مبتکر بازاریابی شبکه ای نوین

بیز همیشه یک گام جلو تر

ویژگی های یک بازاریاب مدرن در دنیای مدرن چیست؟

بازاریاب مدرن کسی نیست که تابحال به شما گفته اند.

بازاریاب مدرن دیجیتالی نیست.

 بازاریاب مدرن حتی یک "فروشنده اجتماعی" هم نیست.

 دیجیتال یک جعبه ابزار است، درست است، اما بهیچ وجه نشان نمی دهد که بازاریاب مدرن چه ویژگی هایی دارد.

 بازاریاب مدرن بیش از کسی است که فقط می داند چطور از یک مجموعه ابزار استفاده کند— حتی ابزارهایی که برای تجارت ضروری هستند.

 

 

 

 

اشتباه در اینجا این است که تصور کنیم این ابزارها هستند که یک بازاریاب مدرن را می سازند.

 این ذهنیت یک آماتور است— کسی که خیلی زود عاشق یک ورزش یا سرگرمی می شود و همه تجهیزات حرفه ای آن را می خرد و تصور می کند با آنهاست که به نتیجه می رسد.

کفش های کتانی جدید از شما یک بسکتبالیست حرفه ای نمی سازند.

 

بازاریاب مدرن ارزش آفرینی می کند.

 

 

 این افراد از هوش کسب و کار، تخصص در رشته مربوطه، و دانش موقعیتی برای نشستن مقابل مشتری احتمالی در جایگاه یک همکارو همچنین یک بازاریاب مشاوره ای برخوردار هستند.

آنها اطلاعات، دانش، و ایده های ارزشمندی برای مشتریان احتمالی خود دارند. آنها ارزشی خلق می کنند که ارزش پول دادن را دارد، و با اینکار، خودشان را از بقیه رقبا متمایز می کنند. این همان چیزی است که یک بازاریاب را مدرن می کند.

بازاریاب مدرن با ارائه اطلاعات درباره شرکت، محصولات، مزایا، یا اینکه چرا باید از او خرید کنید وارد گفتگوی فروش نمی شود.

 

این بازاریاب ها بر این تصور نیستند که محصول یا شرکت خودشان باید خودشان را بفروشند.

 بعلاوه، گفتگوی خود را با سوالات اکتشافی که چندین دهه است از مشتریان احتمالی پرسیده می شوند شروع نمی کنند، بلکه بجای آن با گفتگو در اینباره شروع می کنند که جریان از چه قرار است، چه معنایی دارد، و چرا کسی با این فرصت تغییر می کند و چگونه تغییر می کند. این افراد غریزه ای قوی داشته و خوب می دانند در گفتگو به چه چیزی اشاره کنند تا بهترین نتایج را بدست آورند.

بازاریاب هایی که سریعتر از مشتریانشان تکامل پیدا می کنند می دانند که فرایند تغییر در مشتری را دنبال می کنند، و می دانند چگونه برای بهترین تصمیم گیری در این فرایند به او کمک کنند.

 

 

این ویژگی شامل اطلاع از نحوه رسیدن به اجماع نظر در میان اعضای تیم و کمک به آنها برای اجرای یک راه حل جدید است—راه حلی که آنها به سمت یک وضعیت بهتر در آینده سوق دهد.

این پیامدها و بسیاری موارد دیگر همان ویژگی هایی هستند که یک بازاریاب مدرن را می سازند.

یک پروفایل عالی در وبسایت شغلی لینکدین تمام و کمال شما را به مخاطب نمی شناساند، حتی اگر از واژه "مشاور معتمد" استفاده کنید.

 

 

ابزارهای دیجیتال از شما یک بازاریاب مدرن نمی سازند.

توانایی شما در ارزش آفرینی برای مشتری در عصر تغییرات پیوسته و پرسرعت همان چیزی است که از شما یک بازاریاب مدرن می سازد. همانطور که همیشه همینطور بوده، ابزارهای صرفا جنبی کمکی دارند.


 

منبع : sales20conf.com

 

ترجمه و ويراست توسط گروه آموزشي بـــــيز مــــگ

 


 
 
۲ رای تا کنون
۰

نظرات در رابطه با : ویژگی های یک بازاریاب مدرن در دنیای مدرن چیست؟


نظرتان را برای ما بنویسید....
انصراف
ارسال دیدگاه و نظر شما