02143072

شرکت بازاریابان ایرانیان زمین

همیشه یک گام جلوتر
نکات شبکه سازی و فروش  /  چگونه در بازاریابی شبکه ای مشتری جدید پیدا کنیم؟

بازاریابی شبکه ای، ایده خیلی جالبی ست که فروش را بسیار آسان می کند.

این حقیقت که هر فردی می تواند به بازاریابی شبکه ای پیوسته و بدون هیچ سرمایه گذاری و یا خطری، درآمد خوبی از فروش محصولات بدست آورد، آن را تبدیل به جذاب ترین پیشنهاد شغلی در نظر مردم می کند.

 

 

شرکتهای بازاریابی شبکه ای با صرف مبالغ هنگفت و تلاشهای بسیار، برای بازاریابان اطلاعات راجع به محصول و نمونه های تبلیغاتی را فراهم می کنند تا به آنها در فروش محصولات کمک کنند.

علاوه بر این، آنها برای آموزش زیر شاخه های خود  نیز سرمایه گذاری کرده و نه تنها با دانش محصول بلکه با آموزش نحوه فروش، آنها را تجهیز می کنند.

 فرایند فروش در صنعت بازاریابی شبکه ای شامل عضوگیری و ساختن شبکه است. زمانی که یک بازاریاب به شبکه پیوسته و محصولاتی را برای استفاده می خرد، شما به طور اتوماتیک شروع به سنجش فروش خود می کنید.

اما این امر برای هر بازاریاب حائز اهمیت است که همانگونه که بر فروش محصول به طور مستقیم به مصرف کننده تمرکز می کند بر ساختن شبکه نیز متمرکز شود.

هنگامی که آموزشهای گسترده در خصوص فرایند کلی فروش شامل مشتری یابی، آماده سازی، نزدیک شدن، ارائه دادن، پیگیری، شفاف سازی و فروش را بگذرانید، در فروش و ارتباطات ماهر خواهید شد. فروش در اینجا پایان نمی یابد.

به اشتراک گذاری و فروش

 

 

علاوه بر اینکه زیرشاخه هایتان  از طریق شما محصولی را می خرند، شما باید محصولات را به طور مستقیم نیز بفروشید.

بنابراین این مسئله مهمی است که شما به هر فرصتی که در طول روز به دست می آورید برای فروش نگاه کنید. طی روز افراد مختلف را در مکانهای مختلف ملاقات می کنید. مکالمه های شما با تک تک افراد، برای شما فرصت صحبت در مورد محصولی که می فروشید و یا فروش آن را فراهم می کند.

در این موقعیت حساس مهم است که شما به یاد داشته باشید و یاد بگیرید چگونه در خصوص محصول صحبت کنید و لزوماً به طور مستقیم در پی فروش نباشید.

.

دانش درباره محصول

 

 

قبل از اینکه شروع به اطلاع رسانی به دیگران کرده یا محصولی را ارائه کنید، مهم است که زمانی را به مجهز کردن خود با دانش محصول اختصاص دهید.

 در این صورت قادر خواهید بود هنگام ارائه ویژگی های محصول و توضیح در مورد مفید بودن آنها، با اطمینان و متقاعد کننده صحبت کنید. هر چه بیشتر در مورد محصول بدانید، بیشتر به آن باور دارید و هنگامی که میزان اعتقاد شما به آنچه می فروشید بالا باشد، فروختن آسان می گردد.

 

خدمات مشتریان و اهمیت دادن به مشتری

 

 

موضوع دیگری که به موفقیت شما در بازاریابی شبکه ای کمک می کند، رویکرد شما در خصوص خدمات مشتریان است.

نکته کلیدی در ساختن کسب و کار موفق باور این مطلب است که مشتری مانند پادشاه است که این مطلب مشتری شما را تبدیل به مهمترین شریک شما می کند.

 این عقیده در همه کسب و کارها بخصوص در بازاریابی شبکه ای کاربرد خوبی دارد. اکثر کسب و کارهای شبکه ای محصولاتی را ارائه می دهند که احتمال زیادی می رود، از جانب همان مشتریان درخواستهای مشابهی تکرار شود.

بنابراین اگر فردی یک بار مشتری شما شد، همیشه مشتری دائمی شما خواهد بود. آنچه باعث می شود که تعاملات تجاری شما با یک مشتری تکرار شود، تنها کیفیت محصولات و رضایت مشتریان نیست بلکه خدمات مشتریانی که ارائه می دهید نیز در وفاداری مشتریان موثر است و تعاملات مکرر را در پی دارد.

برای ارائه بهترین خدمات مشتریان، می توانید فراتر از حد انتظار ظاهر شده و تجربه ای خوشایند و مثبت را برای آنها رقم بزنید. دادن اطلاعات تماس خود، ارائه خدمات شخصی، به خاطر داشتن اسامی آنها، در تماس بودن با آنها، ارائه خدمات به همراه احترام و غیره.. می تواند کمک شایانی به پیشروی در فروشهای مکرر کند.

 


 

>>>>>>>>> اينفوگرافيک

 


 

منبع : mlmdiary

 

ترجمه و ويراست توسط گروه آموزشي بـــــيز مــــگ

 

پادکست بیز مگ
اینفو گرافیک بیز مگ
فیلم های آموزشی بیزمگ
تازه ترینهای بیز مگ
نظرات کـاربران
افزودن نظر جدید
امتیاز
نظرات خود را بادیگران در رابطه با این موضوع به اشتراک بگذارید راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.