02143072

شرکت بازاریابان ایرانیان زمین

همیشه یک گام جلوتر
آنچه باید بدانید  /  چگونه فروش مستقیم اقتصاد را تقویت می کند؟

فروش مستقیما نه تنها به افراد معمولی کمک می کند در خانه پول دربیاورند، بلکه بطورکلی اقتصاد را هم تقویت می کند.

 صنعت فروش مستقیم چندین دهه است که ظهور کرده و هر سال تاثیر مثبت بیشتری روی اقتصاد بر جای می گذارد.

 

 

 

 در اینجا می خواهیم ببینیم چگونه فروش مستقیم باعث تقویت اقتصاد می شود.

 

1. فروش مستقیم از مالکان کسب و کارهای کوچک حمایت می کند

 

 

یکی از مولفه های اصلی در صنعت فروش مستقیم تبلیغ کسب و کارهای کوچک است.

این صنعت به توسعه کسب و کارهای کوچک کمک می کند. بیش از 100 میلیون نفر در سرتاسر دنیا خود را بازاریاب یک شرکت بازاریابی معرفی کرده اند. میلیون ها نفر فعالانه درحال توسعه پایه مشتری و اسپانسرینگ افراد دیگر هستند. تنها در ایالات متحده این شرکتها بیش از 800هزار نفر را برای عرضه محصولات به نماینده های فروش مستقیم استخدام کرده اند.

 

2. ارائه آموزش کسب و کار به بازاریاب ها

 

 

یک راهبر موفق باید برای دستیابی به موفقیت از مهارت های مناسب کسب و کار برخوردار باشد.

صنعت فروش مستقیم در ارتقاء آموزش کسب و کار پیشگام است. هر تیم موفق در فروش مستقیم علاوه بر برخورداری از محصولات عالی برای بازاریابان خود یک سیستم آموزشی دارد.

 معمولا، مهارت های کسب و کاری که در این سیستم ها آموزش داده می شوند برای توسعه مهارت ها و عادات فردی ضروری هستند که فرد معمولی در حالت عادی آنها را یاد نمی گیرد.

به این ترتیب، نه تنها بازاریابان  دانش لازم درباره محصولات و خدمات را دریافت می کنند، بلکه یک پایه محکم برای بازاریابی، روابط مشتری، حسابداری، و همچنین سرمایه گذاری در آینده بدست می آورند.

 

3. پشتیباتنی چشمگیر از صنعت تولید

 

 

همه شرکتهای بازاریابی یک محصول تولیدی را تبلیغ می کنند. صنعت فروش مستقیم عامل بیش از 35 میلیارد دلار فروش در بخش خرده فروشی است.

 این محصولات در گروه های بهداشت و رفاه، مراقبت های شخصی، تناسب اندام، پوشاک و سفر قرار دارند. اغلب شرکت های بازاریابی دارای کارخانجات تولیدی هستند. بااینحال، تولیدکنندگان صنعت فروش مستقیم در همه جای دنیا مستقر بوده، و برای تولید محصولات خود از موادی استفاده می کنند که فقط فقط در نواحی خاص یافت می شوند. به این ترتیب، صنعت تولید در مناطقی توسعه می یابد که اغلب شرکتهای بزرگ اصلا به آن فکر نمی کنند.

 

4. شرکتهای بازاریابی صنعت حمل و نقل را تقویت می کنند

 

 

از آنجا که تعداد زیادی از شرکتهای بازاریابی در چندین کشور نماینده دارند، صنعت حمل و نقل فعالانه در آن مشغول به کار است.

صرفنظر از مکان تولید محصولات، ارائه کنندگان بزرگ در صنعت فروش مستقیم مقادیر هنگفتی از محصولات را بصورت بین المللی جابجا می کنند.

حمل و نقل بین المللی، به همان شکل که شرکتهایی بزر گ در فروش مستقیم استفاده می کنند، شامل یک سیستم بسیار پیچیده و کاملا هماهنگ شده است.

5. فروش مستقیم منجر به ارتقاء تجارت بین المللی می شود

 

 

صنعت بازاریابی در حمل و نقل و تولید بین المللی سرمایه گذاری کرده است.

حجم بزرگی از حمل و نقل بین المللی منجر به برقراری ارتباط میان کشورها شده است. ایالات متحده آمریکا در طول 25 سال گذشته با چندین کشور توافقات تجارت بین الملل امضا کرده، که تا حد زیادی مربوط به شرکتهای بازاریابی بین المللی در سراسر دنیاست. فروش تجارت مستقیم در جهان سالانه بیش از 180 میلیارد دلار درآمد دارد.

همانطور که می بینید صنعت فروش مستقیم بصورت جهانی در حال توسعه و تقویت اقتصاد است. بعلاوه، بازاریابان شرکتهای بازاریابی به مهارت هایی دست پیدا می کنند که در اختیار بازاریابان تازه کار قرار ندارند.

در این میان، قدرت توسعه مهارت های فردی را دست کم نگیرید. از آنجا که صنعت فروش مستقیم و دانش مشتری در حال توسعه است تولید و توزیع کالاها و خدمات نیز در سرتاسر دنیا درحال گسترش هستند.


 

>>>>>>>>> اينفوگرافيک

 


 

منبع : networkmarketinglabs.com

 

ترجمه و ويراست توسط گروه آموزشي بـــــيز مــــگ

 

پادکست بیز مگ
اینفو گرافیک بیز مگ
فیلم های آموزشی بیزمگ
تازه ترینهای بیز مگ
نظرات کـاربران
افزودن نظر جدید
امتیاز
نظرات خود را بادیگران در رابطه با این موضوع به اشتراک بگذارید راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.