02143072

شرکت بازاریابان ایرانیان زمین

همیشه یک گام جلوتر
خط مشی

  خط مشی

شرکت بازاریابان ایرانیان زمین در تاریخ 29/06/1390 به شماره ثبت 414026 با هدف اعتلای فرهنگ بازاریابی شبکه ای در ایران پا به عرصه وجود گذاشته و تمام تلاش و کوشش خود را در اجرای این امر مهم انجام خواهد داد.  شرکت بیز با گواهی‌های GMP Requirements, HACCP, ISO 22000 : 2005, ISO 10004:2012, ISO 10002:2014, ISO 9001:2015 قدم در ايجاد تغييرات مثبت در "صنعت بازاريابي شبکه اي" گذارده و افتخارش حرکت در راستای پیشتازی در ابتکار، تولید و توزیع محصولات در حوزه سلامت است.

در این راستا اهداف زیر را به عنوان چارچوب سازمانی دنبال می نماییم:

  • ایجاد بستر لازم جهت توسعه فرهنگ صحیح بازاریابی شبکه ای و آکاه سازی اقشار مختلف مردم نسبت به مزیتهای Network و استفاده بهینه از این پتانسیل قوی در کشور عزیزمان.
  • آموزش وعرضه تجربه مطلوب بازاریابی شبکه ای به میلیونها نفر انسان در سراسر ایران عزیز و ایجاد فرصتی برای نیل به اهداف اقتصادی از طریق اشتغال فعال نسل جوان کشور به همراه همکاران تجاری.
  • ارتقاء نظام تعلیم و تربیت بازاریابان و مدیران و تحول در محیط علمی شرکت متناسب با ارزش های اسلامی، اخلاق پزشکی و آداب حرفه ای
  • ایجاد و تقویت زیر ساخت های مورد نیاز برای تولید فرآورده ها و مواد اولیه محصولات سلامت محور دکتر بیز با کیفیت و استاندارد بین المللی
  • عرضه محصولات بر پایه استانداردهای موجود و تغییرات محصولات بر پایه سلامت و ایمنی در کنار نظر مشتری و استاندارهای جدید
  • نظارت و پایش منظم محصولات از نظر سلامت و ایمنی و تلاش در جهت شناسایی و رفع مشکلات مرتبط
  • پژوهش در خصوص نوآوری‌های بکاربرده شده در تولید و فرآیند محصولات سلامت محور بر پایه تجربیات سایر کشورها
  • تلاش برای ارائه ایده های نو در زمینه فناوری‌ها و تولید به ذیربطان بمنظور عرضه محصولات سالم‌تر